Komentarze: 0
Każdego dnia docierają do nas liczne informacje. Wśród nich znajdują się przekazy reklamowe, za pośrednictwem których firmy chcą dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych odbiorców. Zarazem każdy przekaz reklamowy zawiera w sobie nazwę i logo firmy, marki bądź też produktu. Dzięki temu wiemy, że dotarła do nas oferta określonej firmy. Wszystko sprowadza się to tak zwanej identyfikacji wizualnej firmy i kształtowania jej rynkowego wizerunku. Identyfikacja wizualna firmy ma na celu tworzenie i uwalanie pozytywnych wyobrażeń na temat jej samej, jak i produktów i usług, znajdujących się w ofercie firmy.
Każdego dnia nasza agencja reklamowa się pracy nad identyfikacją wizualną firm, stąd w tym miejscu możemy podzielić z Wami naszymi przemyśleniami i doświadczeniami. Niezwykle ważne jest logo firmy, kolorystyka, dobór kształtów, symboli oraz współistnienie logo z innymi elementami graficznymi. Nie można jednak zapominać, że identyfikacja wizualna to nie tylko znak graficzny i nazwa firmy. To także typologia, a więc wytyczne dotyczące czcionki, proporcji powierzchni zadrukowanej do niezadrukowanej czy też zestawienia tekstu z grafiką, kolorystyka, druki firmowe i materiały reklamowe. Przygotowany projekt graficzny logo zostaje tym samym umieszczony na materiałach pomocnych przy firmizacji : wizytówki, karty biznesowe, papier firmowy, teczki ofertowe, katalogi, notesy, jak i innych materiałach reklamowych : tablice, szyldy, banery, systemy wystawiennicze, ulotki, gadżety reklamowe czy wreszcie strony www.